Reklama w tramwajach

Reklama w tramwajach
1 vote, 5.00 avg. rating (89% score)

Reklama w tramwajach – warto w nią inwestować

Wśród wielu różnych form promocji jedną z ciekawszych i często pomijanych jest reklama w tramwajach. Choć to dość prosta metoda marketingowa i przez wiele osób bardzo mocno niedoceniana, warto na nią zwrócić uwagę. Przede wszystkim, kiedy różne osoby jada do pracy, szkoły, na uczelnię, czy chociażby po zakupy, przez cały czas podróży nie mają za dużo do roboty i łatwo wtedy przyciągnąć ich uwagę. A właśnie reklama w tramwajach łatwo rolę takiego elementu przyciągającego uwagę może spełniać. Skutek jest łatwy do przewidzenia. Pasażerowie, którzy przez dłuższy czas obserwują reklamę, dużo łatwiej ją zapamiętują, niż w przypadku mijania billboardów, czy rzucenia okiem na wręczoną ulotkę, która i tak zostanie bardzo szybko wyrzucona.

Trzeba przy tym wszystkim pamiętać, że reklama w tramwajach może przyjmować różne formy. Czasami jest ona wyświetlana zamiennie z numerem linii, ale bywa, że pojawia się ona na specjalnych monitorach, na których można zaprezentować nie tylko reklamę statyczną, ale i całe spoty wideo. Co więcej, w niektórych przypadkach dodatkowo istnieje możliwość wyemitowania ścieżki dźwiękowej. Oprócz ekranów, reklama w tramwajach może pojawiać się także na szybach oraz na uchwytach. Warto jednak wspomnieć także o reklamach w formie folii oklejających tramwaj z zewnątrz i w ten sposób łatwej do zauważenia przez kierowców oraz osoby czekające na przystankach. Taka forma jest o tyle ciekawa, że nie jest przytwierdzona do jednego miejsca, jak billboardy, lecz ruchoma, pojawiająca się wszędzie tam, gdzie tramwaj.

About the author